2009. december 4., péntek

"Sztár" lettem ;)

"Karácsonyi Blogger Sztár"...persze "csak játszásiból" ;)
Trinity, nagyon szépen köszönöm! Örülök, hogy találsz nálam olyan recepteket (képeket), ami miatt rátapadsz a monitorodra.



És akiknél gyűjtöm az ötleteket - tudom, már többen megkapták -: Trinity, Zsuzska, Niki, Puszedli, Szepyke (eszméletlen mennyiségben ontja a karácsonyi termékeket, recepteket), Bea (akinek receptjei mellett, kreatív dolgaitól tudok - már jó ideje - jó nagy hátasokat dobni, annyira ötletesek, szépek), és Chef Viki (akinek a karácsonyi VKF-én "debütáltam).

7 megjegyzés:

Méhn Niki írta...

Kedves Csibe, Te nálam is Sztár vagy! :)))
És köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál! :)

Névtelen írta...

Orsi, ne má.. én sztár? ;)
aranyos vagy nagyon!
köszi! :D

Puszedli írta...

Köszönöm Csibe! :)

Zsuzsi írta...

Szia Csibe-Sztár!

Nagyon-nagyon szépen köszönöm!!! Igazán nagyon kedves vagy, mindig gondolsz rám! Puszik!

Csibe írta...

Ez van Csajok, jó nálatok! ;)

szepyke írta...

Nagyon szépen köszönöm!:)
És ez a dolog nálam is így van. Nagyon szeretem a blogodat, a képeidtől meg elájulok! Az a fenyődísz.. Meg a fejléc!:)

Köszönöm szépen!:)

Csibe írta...

Szepyke, örülök, hogy tetszik!